| Read-Review-Respond Blog II: "Historical Thinking in the Museum" | 15 November 2012 - 1:11pm | 
          
                  | Entre simulation et réalité historique : petite critique didactique d’Assassin’s Creed III. | 16 November 2012 - 10:16am | 
          
                  | How Do You Remember People Who Leave No Trace? | 18 November 2012 - 10:19am | 
          
                  | Building a Curriculum of Remembrance | 21 November 2012 - 6:18pm | 
          
                  | National Institutions and the Reshaping of Canadian History | 23 November 2012 - 8:18pm | 
          
                  | RELATIONS ENTRE LE CADRE NORMATIF ET LES DIMENSIONS TÉLEOLOGIQUE, EPISTEMOLOGIQUE ET PRAXEOLOGIQUE DES PRATIQUES D'ENSEIGNANTS D'HISTOIRE ET EDUCATION A LA CITOYENNETE : ou une méthodologie pour évaluer un enseignant d'histoire. | 25 November 2012 - 7:29pm | 
          
                  | How Can We Get Ready for Difficult Histories? | 30 November 2012 - 8:09pm | 
          
                  | Patrimoine architectural : Préserver quoi et pourquoi? | 4 December 2012 - 9:37pm | 
          
                  | Sans empathie, il n'y a point de salut! | 4 December 2012 - 8:57am | 
          
                  | Remembering the Triangle Fire | 4 December 2012 - 12:18pm |