Read-Review-Respond Blog II: "Historical Thinking in the Museum" |
15 November 2012 - 1:11pm |
Entre simulation et réalité historique : petite critique didactique d’Assassin’s Creed III. |
16 November 2012 - 10:16am |
How Do You Remember People Who Leave No Trace? |
18 November 2012 - 10:19am |
Building a Curriculum of Remembrance |
21 November 2012 - 6:18pm |
National Institutions and the Reshaping of Canadian History |
23 November 2012 - 8:18pm |
RELATIONS ENTRE LE CADRE NORMATIF ET LES DIMENSIONS TÉLEOLOGIQUE, EPISTEMOLOGIQUE ET PRAXEOLOGIQUE DES PRATIQUES D'ENSEIGNANTS D'HISTOIRE ET EDUCATION A LA CITOYENNETE : ou une méthodologie pour évaluer un enseignant d'histoire. |
25 November 2012 - 7:29pm |
How Can We Get Ready for Difficult Histories? |
30 November 2012 - 8:09pm |
Patrimoine architectural : Préserver quoi et pourquoi? |
4 December 2012 - 9:37pm |
Sans empathie, il n'y a point de salut! |
4 December 2012 - 8:57am |
Remembering the Triangle Fire |
4 December 2012 - 12:18pm |